Onderzoek jong dementie1

Klachten en complimenten

Heeft u een klacht of compliment? Laat het ons weten! 

Uw inbreng helpt ons 

Ons doel is om iedere dag zorg te bieden die bij u of uw naaste past. Bent u daarover tevreden? Dan horen wij dat graag.
Bent u niet tevreden over de hulp die u krijgt of heeft u gekregen bij Marente? Deel het dan zeker met ons. Uw inbreng kan reden zijn om iets te veranderen en om onze zorg te verbeteren. Geef uw zorgen of verbetersuggesties dus door!

Deel uw waardering 

Complimenten horen we graag! Laat uw waardering voor Marente achter op Zorgkaart Nederland. Alvast bedankt! 

Een klacht 

Als u een klacht heeft over de zorg die u ontvangt van Marente, praat er dan over met een medewerker of onze klachtenfunctionaris. Marente streeft naar een hoge kwaliteit van zorg en uw feedback geeft ons de kans om te verbeteren. Wacht niet te lang met het bespreken van uw zorgen. Vaak kunnen we snel uitleg geven en een oplossing bieden.

Klachtenfunctionaris

Stuur een klacht via het formulier 'Contact met de klachtenfunctionaris' hiernaast naar onze klachtenfunctionaris. Binnen vier werkdagen ontvangt u een reactie. Liever eerst meer informatie over de procedure en de regeling? Lees dan via de buttons hieronder verder. 

Meer informatie  Klachtenregeling

Contact met de klachtenfunctionaris